شبکه بی سیم یا دانگل وایرلس چیست؟

                                                                         

 

دانگل وایرلس یا شبکه بیسیم

این دانگل که یکی از لوازم جانبی ویدیو پروژکتور, تلوزیون و دستگاه هایی که خروجی تصویر دارند به حساب می آید؛ همانند یک دستگاه USB میباشد و باتری ندارند.

 

دانگل وایرلس یک دستگاه هوشمند در ابعاد کوچک و قابل حمل است.ظاهر این دانگل شباهت زیادی به فلش مموری دارد و برای دستگاه هایی که وای فای داخلی ندارند مناسب است.

 

افرادی که به تماشای فیلم و بازی علاقه دارند می دانند که تصاویر در ابعاد بزرگ هیجان و لذت چند برابری دارند اما در برخی موارد با مشکل اتصال دستگاه ها به یکدیگر و کشیدن کابل مواجه میشوند و این به نوبه خود باعث کم شدن لذت از تماشای تصاویر می شود تنها با داشتن این ماژول بدون نیاز به هیچ سیم یا کابلی کاربر به راحتی توسط شبکه از گوشی موبایل یا لپ تاپ به ویدئو پروژکتور یا تلوزیون خود وصل شود و به راحتی تصاویر خود را به مانیتور و روی پرده نمایش به اشتراک بگذارید.و بدون افت کیفیت تصویر از تماشای تصاویر خود با خیال راحت نهایت لذت را ببرید.

 

از دیگر ویژگی های این محصول,انتقال دیتا گوشی موبایل بدون استفاده از اپلیکیشن است ؛ به این صورت که از طریق قابلیت screen mirror در دستگاه های هوشمند (smart view  در گوشی سامسونگ , cast در گوشی های آیفون و شیائومی) امکان انتقال کل صفحه نمایش را دارد. 

 

حالا با کلمه دانگل آشنا شدیم و کاربرد این قطعه پلاستیکی ریز در خانه , اداره و محل کار خود را فراگرفتیم

الان به آشنایی انواع دانگل میرسیم

ان ابزار کاربرد دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در حوضه خود کاربردی به خصوصی دارند.

 

دانگل بلوتوث:

بلوتوث  نام یک استاندارد فناوری بی سیم با برد کم برای فرستادن پیام , عکس یا هر اطلاعات دیگر است.

این دانگل usb سریع و ارزان برای دستگاه هایی که بلوتوث ندارند طراحی شده و با وصل کردن دانگل بلوتوث به کامپیوتری هایی که بلوتوث ندارند قادر به برقراری ارتباط بین کامپیوتر , گوشی موبایل , چاپگر و یا اسپیکر خواهید بود و حتی به کمک این تکنولوژی میتوانید هر فایل , صوت و تصویر دلخواه خود را برای هر نمایشگر به اشتراک بگذارید.

 

دانگل وای فای

در این عصر جدید همه ما با اینترنت سرکار داریم هامانطور که میدانید برای وصل شدن به اینترنت از کامپیوتر های شخصی خود وسیله ای لازم داریم که , این ارتباط سیمی با کامپیوتر و لپ تاپ نیاز مارا برطرف کرده

اما گاهی پیش می آید که بخواهیم ار زاه دور به کامپیوتر و لپ تاپ خود برای مدیریت تصاویر که روی نمایشگر پخش میشود دسترسی و کنترل داشته باشیم و یا در شرایط که امکان سیم کشی های بلند وجود ندارد, در این شرایط بهترین گزینه استفاده از دانگل وای فای است.

دانگل وای فای این مشکل را برای ما آسان کرده و میتوانیم از راه دور به اینترنت دسترسی داشته باشیم

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش