3D ready چیست؟

3D ready چیست؟

در جامئه کنونی ما به گونه ای در میان مردم  جا افتاده که پروژکتور هایی با قابلیت 3D ready آماده پخش تمام تصاویر سه بعدی می باشد اما باید بدانید که این تصور کاملا هم درست نیست .
کمپانی های سازنده پروژکتور ها برای سهولت در شناسایی پروژکتور های سه بعدی از دو بعدی بر روی بدنه ی آنها لوگوی سه بعدی را حک میکنند.
برای تعریف خلاصه ویژگی  3D readyمی توان گفت که یک پروژکتو3D ready پروژکتوری است که یک فرمت انتقالی سه بعدی را پشتیبانی می کند .لازم است بدانید که منظور از فرمت انتقالی همان فرمت سیگنال های سه بعدی است.
در بازار طیف وسیعی از پروژکتور های 3D ready با قیمت ارزان وجود دارند و قادر اند تا نیاز های عادی یک کاربر معمولی از قبیل بازی گرافیک پایین را به خوبی نمایش دهند .حتی می توانید از این پروژکتور ها در کلاس های آموزشی نیز استفاده کنید و از کیفیت اطمینان داشته باشید توجه کنید اگر تصاویر سه بعدی full HD را می خواهید ,  باید یک ویدئو پروژکتور سه بعدی فول اچ دی تهیه کنید .


 


جامعه تصاویر سه بعدی به سرعت در حال رشد و تکامل است . در بازار کنونی پیدا کردن پروژکتورهایی که فول اچ دی و سه بعدی هستند از خریدن پروژکتور های 3D ready آسان تر است . با توجه به نکات گفته شده قبل از خرید سطح انتظار خود را قطعا برسی کنید و سپس برای خرید پروژکتورتان اقدام کنید .

ویدیو پروژکتور سه بعدی یا همان 3D ready

پیشرفت تکنولوژی در این زمینه, توانست تصاویری واقعی‌تر و بسیار جذاب تر را در هر مکان و هر دستگاهی که قابلیت نمایش تصویرو فیلم داشته باشد ارائه دهد. در حالی که در گذشته  قابلیت 3D ready فقط در سالنهای سینما و تئاتر با دستگاه های خاصی  قابل پخش بود .

تکنولوژی سه بعدی توانست تصاویر واقعی تر را به اتاق نشیمن خانه هایمان بیاورد از این رو  بین مردم محبوبیت زیادی بدست آورد.

تاریخچه ویدیو پروژکتور سه بعدی

تاریخچه ویدئو پروژکتور به ۲۰ جولای ۱۸۹۷ برمی گردد. این محصول حاصل نوآوری های فردی به نام «فرانسیس جنکینز» بود. ویدئو پروژکتور مجموعه‌ای از عکسهای به هم چسبیده را با سرعت یک بیست و چهارم ثانیه نشان می‌داد.  فرانسیس جنکینز اختراع این دستگاه را پس از تلاش‌های مداوم با حمایت‌های مالی شخصی به سرانجام رساند اما حامی مالی وی این دستگاه را دزدید و آن را به کمپانی عظیمی که مالک و دارنده‌ی سالن‌های تئاتر و سینما بود واگذار کرد و فروخت. شرکت خریدار ویدئو پروژکتور این دستگاه را به سبب شهرت ادیسون در ان دوره‌ی زمانی، «ادیسون ویتاسکوپ» نامید. این امر موجب گشت تا مدت‌های مدیدی اختراع این دستگاه به ادیسون نسبت داده شود. این امر نتیجه‌ی همان دزدی آشکاری بود که به دست حامی مالی فرانسیس صورت گرفت.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش